Trevlig liten låda men lite suger det att dom inte valde 8MB i cachet... men minin är ju inte så mycket mer än en brevlåda och surfburk så då duger nog detta under lång tid framöver. Hade gärna köpt den men som lös låda och petat i en disk som passar min smak... ( Raptor 10.000rpm )
IMHO så tycker jag att en extern hårddisk låter alldeles för mycket. Nu råkar min mini stå på bordet, men tidigare hade jag även en LaCie ståendes där, och den lät så mycket att den fick ta plats nere på golvet istället (iofs ingen större förlust).
Minin tycker jag även låter en hel del, speciellt så fort processorn går över 40% i belastning och fläkten snurrar upp. Helst skulle jag vilja flytta bort den men kabeln till skärmen är alldeles för kort
Tror dessutom att om disken står under minin så kommer värmen att föras över direkt till minin, så tipset borde nog vara att låta dem stå bredvid varandra.
Dock håller jag med om att produkten är klockren. Skulle gärna själv köpa en, främst pga usb och fw hubben. Tycker minin har på tok får få uttag. Alla bäckar små...
/matt