Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shiira. Erfarenheter?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter och prövar Shiira. En mkt trevlig applikation inledningsvis. Känns snabb stilren och fräsch.
Andra som prövat programmet och har tips om hur göra det mesta bästa möjliga av programmet?

Oj vad jag gillar Shiira vad gäller gränssnitt och funktion utan att vara en avancerad användare.
Så jag vet inte hur den är om man håller på med webb o grejjar.
Tyvärr känner jag att den kanske är lite långsam ibland eller så har jag missat någon typ av inställning som skulle kunna öka skärpan. Pushar lite för Shiira iallafall och upprepar frågan om vad andra har för erfarenheter av att använda fisken på fler sätt och tips o trix.

Kan bara hålla med, Shiira är en väldigt trevlig bekantskap, rent o fint gränssnitt (o fiskikonen äger!), tabexposé är en riktigt användbar funktion, o programmet startar dessutom mycket snabbare än såväl Safari som Firefox på min iBook 700mhz.

Så även jag rekommenderar en nerladdning o provtur!

Dock får jag inte nedladdningar att funka. Det börjar ladda, men stannar oftast halvvägs. Några tipps på vad jag kan göra för att få det att fungera?

1
Bevaka tråden