Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget Mac-alternativ i Ö-viks kommun

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-27 09:41

Mina föräldrar är lärare och fick just hem papper om persondatorköp. Suck. Bara Fujitsu-Siemens stationära och bärbara PC-burkar med en massa jobbiga skitprogram på. Visserligen helt okej datorer och relativt snygga för att vara PC men surt att man inte erbjuds åtminstone en bärbar och en stationär Mac.

Dessutom är informationen kring burkarna mycket sparsam. Ska ringa och kolla av några punkter jag skrev upp, på saker som är oklart kring burkarna.

Päronen behöver en PC-burk så det lär nog bli att skriva på ett avtal. Hoppas dock Scaleo-datorerna är tystare i denna generation. En kompis har en ur gamla generationen och den låter som en jävla jänkare med V8.

Ni som lobbar för Mac-alternativ (jag tänker för nästa erbjudande nu), hur har ni gått tillväga?

Har du ens funderat på att använda dig av sökfunktionen? Jag vet att denna fråga har stötts och blötts ett antal gånger sedan det begav sig.

Mvh

• Oregistrerad
  • 2005-04-27 09:59

Ja, det har jag och jag har läst de gamla trådarna. Detta tyckte jag dock var en nyhet och jag ville mest dela med mig av surheten att Mac-alternativ saknades. Jag frågade om tips på hur man går tillväga som en "extrafråga". Om nån ids svara på den, får de göra det. Om inte, har jag info i arkivet ändå. Alla vänner?

Ursprungligen av petsematary:

Alla vänner?

Ja för fasen...;)

RIng Apple och Robert Karlsson.
Du kan anmäla det till konsumentverket eftersom det under denna typ av upphandlingar man inte får favoritisera några märken.

• Oregistrerad
  • 2005-04-27 10:55

Å, tack för info. Jag ska lobba lite för det här eftersom jag ändå har en del tid över ett tag framöver.

1
Bevaka tråden