Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pro Tools LE 6.9

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-05-06 12:53

Har någon fått lösning på alokeringen av HD:n?
Jag har installerat Tiger och uppdaterat Pro Tools. Det nya problemet är att HD:n blir låst för ProT.. ????

  • Oregistrerad
  • 2005-05-07 22:09

Kolla workspace i windows-menyn och vad din HD har för "status" (transfer, playback eller record).

Sist jag uppdaterade slogs startdisken automasikt om till playback och jag kunde inte spela in överhuvudtaget.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-08 12:26

Men det funkar väl inte med tiger än?!

Ursprungligen av pgjores:

Men det funkar väl inte med tiger än?!

Jag tror att jag såg på Digidesigns sida häromdagen att Tiger inte är kompatibelt än så länge. Jag sitter i samma sits, har inte 6.7 uppdateringen (och därmed inte 6.9) så 10.3.9 känns lite surt. Undrar varför inte licensen funkar från 6.0 upp till 6.9... snålt!

  • Oregistrerad
  • 2005-05-09 00:29

Precis, har man 6.9 lirar programmet åtminstone. Men den gnäller om att hårddiskarna inte är "suitable for playback" eller nåt liknande när jag kör. Ska kolla igenom det och återkommer om jag hittar en lösning...

Är det någon som har en kvalificerad gissning ( ännu bättre ett svar ) På när Digidesign uppdaterar Pro Tools Le till Tiger?

  • Oregistrerad
  • 2005-05-21 19:16

8-10 veckor efter att Tiger släppts har de sagt på DUC:en... Surt. Jävla sega digi (fast stabilitet är förstås bra).

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2005-05-22 13:20

Ja, detta är ett problem just nu då de som tänkt köpa G5 inte kan köpa den nya utan är hänvisade till den "äldre" modellen som går på Panter.

1
Bevaka tråden