Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Instämmer, "han äter dig levande".
Men s.k. karismatiska ledare på hög nivå är inte några "vanliga" människor. Då skulle de inte vara där de är.
Nej precis!
Fett hotfull, men har la blivit så efter många är i branschen. Hans presentationer känns som religiösa uppveckselsemöten, that sort of things gives me the creeps..
Sicken knäppis.
Jag tror det är Microsoftanställda som sitter i publiken. Inga normala människor hade mött Monkeyboy med applåder. De var väl så illa tvungna.
Nej precis!
Fett hotfull, men har la blivit så efter många är i branschen. Hans presentationer känns som religiösa uppveckselsemöten, that sort of things gives me the creeps..
Steves keynotes är väl mera din tystlåtne granne som femton år senare ertappas med en hel dagisgrupp nergrävd i tulipanrabatten.
haha, det är inte sant ...
Det är ju lika dumt som om politiker på valdebatter skulle behandlas som rockstjärnor och firas med skrik, ballonger och flaggor ... :rolleyes:
Jag håller med där, verkligen en motbjudande människa. Känns rätt subjektivt att säga det, men det där spär verkligen på hela osexigheten med Microsoft...
Jag håller med där, verkligen en motbjudande människa. Känns rätt subjektivt att säga det, men det där spär verkligen på hela osexigheten med Microsoft...
Har inte Atmo gjort en dokumentär som handlar om Microsofts väckelsemöten?
Nu ska jag säga något som man knappt vågar säga här eller säga om man äger en Apple pryl.
men...
Jag tycker faktiskt trots att man inte riktigt får säga det utan att bli kallas mac-t***** att S. Jobs är riktigt charmig i jämförelse med denna valross.