Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples kundinställning...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...är nog den bästa jag varit med om!

Jag köpte en 30GBs iPod Photo samma kväll den lanserades och har njutit av den sedan dess. Jag köpte en fjärrkontroll till iPoden i Chicago förra månaden, och i förrgår gick holdknappen sönder på den. Skit, alltså, tänkte jag - tänk om inte garantin gäller i Sverige (har varit en del sådana rykten på iPod.se)...

Så, igår fyllde i formuläret på iPodens servicesida och idag fick jag en sprillans ny fjärrkontroll med UPS! Jag behövde inte ens visa kvittot.

Jag är verkligen nöjd med att ha lämnat Creatives hårddiskspelarvärld (jag har ägt Zen NX, XTRA och Touch) och att jag är på väg att gå in i Macvärlden på riktigt också (ska förmodligen köpa en PowerBook i höst).

• Medlem
  • Alingsås
  • 2005-05-11 14:31

Kan bara instämma i vad du säger. Mina iPod-lurar har blivit sämre och sämre och nu olidligt dåliga, så i helgen fyllde jag i en reparationsförfrågan på Apples hemsida och igår trillade det ner ett par sprillans nya lurar i brevlådan.

Köpte min iPod i höstas och har redan tagit steget (från PC till Powerbook) som du pratar om. Kan bara säga att jag är helt otroligt nöjd. Vännerna som kör PC är olidligt trötta på att höra mig prata om Powerbookens förträfflighet och själv tycker jag att hela datoranvändandet fått sig ett rejält lyft efter köpet, inte minst på grund av alla tips man får här på 99mac.se. Mac är grymt!

Ursprungligen av gurne:

Kan bara instämma i vad du säger. Mina iPod-lurar har blivit sämre och sämre och nu olidligt dåliga, så i helgen fyllde jag i en reparationsförfrågan på Apples hemsida och igår trillade det ner ett par sprillans nya lurar i brevlådan.

Köpte min iPod i höstas och har redan tagit steget (från PC till Powerbook) som du pratar om. Kan bara säga att jag är helt otroligt nöjd. Vännerna som kör PC är olidligt trötta på att höra mig prata om Powerbookens förträfflighet och själv tycker jag att hela datoranvändandet fått sig ett rejält lyft efter köpet, inte minst på grund av alla tips man får här på 99mac.se. Mac är grymt!

Jag har också fått ett par nya hörlurar - det gick också på en dag; jag vart helt chockad - när jag beställt nya hörlurar från Creative tog det typ fyra-fem dagar... Creatives hörlurar är dock bättre, fast inte lika snygga förstås!

Jag tror mina vänner är trötta på mitt tjat om Mac, till och med före jag köpt någon!

Gillar din hemsida, förresten.

http://thurfjellein.blogspot.com http://thurfjelltveir.blogspot.com

• Medlem
  • Alingsås
  • 2005-05-11 14:41

Känner igen det där med att vännerna är trötta t.om. innan man köpt datorn.. Kikade in på din blog och blev både imponerad av utseendet och innehållet! Lägger ett bokmärke och kommer tillbaka en längre stund en annan gång. Kul att du gillade min också! Har inte jobbat med den på åratal, men när jag gjorde det höll jag på en hel del med den.

1
Bevaka tråden