Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har hört att man kan ha filmer i nya iTunes 4.8, men när jag ska lägga in en film i biblioteket, händer ingenting! PDF filer funkar...
Formatet på filmerna är mpeg...
Ingen som vet?
Vart kan man hämta dom här filmerna som apple pratar om:
"Om du har en bredbansanslutning kan du hålla utkik efter exklusiva musikvideo i full längd som du kan titta på direkt i butiken. Om du gillar vad du får se – köp låten direkt. Eller kolla in senaste trailers i helskärmsvisning, och köp låtar från soundtracket eller en talbok som hör till. iTunes har ett välfyllt bibliotek med storsäljande talböcker – 10 000 titlar."
När jag startar en film i iTunes, så ses filmen bara i fönstret. Filmknappen förblir grå, och jag kan ej ta över filmerna till mitt bibliotek. Kan man göra det?
iTunes 4.8 spelar bara .mov-filmer. Musikvideorna som Apple menar följer med när man köper vissa singlar. Det verkar inte vara så många i nuläget men det kommer väl säkert fler.
iTunes 4.8 spelar bara .mov-filmer. Musikvideorna som Apple menar följer med när man köper vissa singlar. Det verkar inte vara så många i nuläget men det kommer väl säkert fler.
Ok, är det då nån som har en mov fil att dela med sig? Skicka till: adamklingspor@gmail.com
Det är mest för att jag vill testa! Skicka gärna nån apple film...
Halvt OT, men ändå:
Varför öppnas filmer man väljer på Apples trailerhemsida i iTunes och inte Quicktime? Totalt meningslöst och bara krångligt tycker jag...
Halvt OT, men ändå:
Varför öppnas filmer man väljer på Apples trailerhemsida i iTunes och inte Quicktime? Totalt meningslöst och bara krångligt tycker jag...
Gör dom? Då har du kanske iTunes förvalt, eller så klickar du på andra ställen än jag.