Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart tog Quicktime 6.52 vägen?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om man önskar ominstallera sitt hederliga 10.2.8 så är jag ju hänvisad till QT652 men jag finner ingen nedladdning för detta på apples webbsida. Hur får jag tag på den versionen nu då... man skulle ha laddat hem standalone förstår jag men nu har jag inte gjort det. TIPS?

Uppdateras inte Quicktime via Software update?

Varför vill du köra 10.2 förresten?
Panther 10.3.9 är helt överlägsen 10.2.8.

Jag hoppas du har rätt om programuppdateraren. Jag har sett att det funnits standalone nedladdnings möjlighet till båda mac os 9 och x och wintel tidigare.

Har tanken att växla till 10.4( tiger) på sikt, men vill ha kvar mitt jaguar med QT6 där jag har köpt pro nyckel, min dator PM G4 350 är ju inte riktigt det senaste och vassaste och budgeten för den är minimal. Om nåt år har jag planer på att investera i ny mac med tiger eller lejon kanske det heter då...

EDIT:
nu finns den åter att ladda ner. så nu ligger den i mitt Apple arkiv
http://www.apple.com/support/downloads/quicktime652formac.html

Senast redigerat 2005-05-13 09:18
Ursprungligen av macdanne:

Har tanken att växla till 10.4( tiger) på sikt, men vill ha kvar mitt jaguar med QT6 där jag har köpt pro nyckel, min dator PM G4 350 är ju inte riktigt det senaste och vassaste och budgeten för den är minimal.

Quicktime 6 Pro fungerar utmärkt i Panther (10.3). Jag har också en G4 350 MHz och skulle alfrig i livet gå tillbaka till Jaguar - långsamt och oberäkneligt. Kör på färskaste Panthern (10.3.9) för bästa prestanda - och låt bli att uppgrdera till QT 7

1
Bevaka tråden