Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Integrera Posten betalväxel på min hemsida

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-13 10:39

Jag skulle vilja ha hjälp att integrera posten betalväxel på mitt företags hemsida, Posten betalväxel är en kortbetalningstjänst som jag beställt men inte själv kan bygga in.

Jag vill ha enklast möjliga installation, en sida för kortbetalningar som ej är kopplad till orderformulär, så du som sitter på kunskapen, kontakta mig gärna så får vi se vad vi kommer fram till!

daniel @ reproglas.com

eller 070-6260816

Mvh Daniel
www.radicast.se

Senast redigerat 2005-05-15 19:21
  • Oregistrerad
  • 2005-05-15 14:52
Ursprungligen av Dasse:

Jag skulle vilja ha hjälp att integrera posten betalväxel på mitt företags hemsida, Posten betalväxel är en kortbetalningstjänst som jag beställt men inte själv kan bygga in.

Jag vill ha enklast möjliga installation, en sida för kortbetalningar som ej är kopplad till orderformulär, så du som sitter på kunskapen, kontakta mig gärna så får vi se vad vi kommer fram till!

daniel@reproglas.com

eller 070-6260816

Mvh Daniel
www.radicast.se

Om du köpt en tjänst av posten och dom inte berättar för dig hur deras API fungerar låter ju konstigt.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-05-15 15:05

Visst måste Posten själva kunna hjälpa, eller i vart fall ge instruktioner.

På den här sidan finns bl.a. telefonnummer till kundtjänst (020-23 22 ) och att "Teknisk kundtjänst" (som du väl antagligen får fråga efter?) är öppet vardagar 7-18.

Förresten ska du nog ta bort din epostadress i klartext i ditt inlägg. Spambots suger upp den inom några timmar.

1
Bevaka tråden