Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Adium vill hela tiden att man ska installera Growl men jag har inte riktigt förstått vad den gör, och hur gör man för att ta bort growl från systeminställningar om man inte vill ha det?
Adium vill hela tiden att man ska installera Growl men jag har inte riktigt förstått vad den gör, och hur gör man för att ta bort growl från systeminställningar om man inte vill ha det?
Som jag förstått det så är Growl ett "system" som gör att snygga systemmeddelanden kan visas. Som t.ex. den där transparenta rutan med namn och bild, när en ny kontakt kommer online. Det kan även användas för att på ett snyggt sätt presentera nästa iTunes låt etc.
om det är ngn som kan berätta hur man tar bort growl även från systeminställningar så vore jag tacksam
tack i förhand.
Det är bara att ta bort den i ~/library/PreferencePanes/ så försvinner den ur systeminställningarna. Programmet i sig är ju kvar iofs då, men det går ju lätt att ta bort.
Det är bara att ta bort den i ~/library/PreferencePanes/ så försvinner den ur systeminställningarna. Programmet i sig är ju kvar iofs då, men det går ju lätt att ta bort.
Hade samma problem. Testade jag att ta bort Adium från growl för att sen lägga till det. Men nähä, nu är det omöjligt att få tillbaks det. har testat att installera om båda adium och growl men icke. Nån som har nått förslag på hur man kan fixa det?