Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var femtionde svensk har iPod inom ett år

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Oscar Bjers tror bestämt att var femtionde svensk ska äga en iPod inom ett år, vilket innebär 160 000 personer." skriver Computer Sweden i dag i sin nätupplaga.
Artikeln fortsätter att berätta om att Apple legat lågt med att bygga ut återförsäljarnätverket för iPod eftersom den stora efterfrågan gjort att de haft leveransproblem– men att det nu är dags att öka farten.

Läs hela artikeln hos Computer Sweden.

Skrivet av: Christian Å

Läs mer:
http://www.99mac.se/?id=973

• Medlem
  • Höganäs
  • 2005-05-23 23:29

Och som vanligt en fantastisk diskussion till artikeln. Hur orkar dom? :rolleyes:

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-06-29 13:49

Wait

Jag skall åtminstone vänta ett litet tag innan jag skaffar min första iPod.
Är inte riktigt nöjd med batteritiderna som är i dagsläget.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-07-01 17:42

Tror inte en tant som är 50+ eller en unge som är 10- går och införskaffar sig en iPod direkt...
Sedan tror jag att det är fullt möjligt att ungefär 2/3 av mp3 ägarna kommer att äga en iPod.
iPod har både potential då den är förbaskat smidig och snygg och dessutom har den attityd som fan.
Känns lite som Nintendo vs Sony, Sony vann en hel del på attityd denna generationen, tyvär saknade Nintendo attityd. Tror det är precis den punkten som gör att iPod kan bli så förbaskat stor...Apple överhuvutaget har attityd.

Edit: Läste fel, trodde det stod var femte. ^^
Var femtionde är absolut möjligt. Tvivlar jag inte en sekund på att dom kana klara av.

Ursprungligen av ez0r4y:

Tror inte en tant som är 50+ eller en unge som är 10- går och införskaffar sig en iPod direkt...

"Vid trettiotre,
är man passé.
Vid trettiofem,
då kan man hälsa hem!
Vid fyrtio jämt,
är man ett skämt,
och högre opp
så åker man väl på en propp."

Vet många över din "tant"-ålder som har iPods (och två personer under tio år också).

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-07-02 03:25

Finns dom som har en dator och är 75 också, men huvud målgruppen är ändå inte dom under 10 och dom över 50.

1
Bevaka tråden