Tänkte starta en rätt tramsig omröstning mest på skoj.
Apple's support kan ju vara rätt krångliga när det gäller vissa ärenden och ibland kan det ta onödigt lång tid innan de löser problemen.
Nu står jag inför detta dilemma:
Jag registrerade ett Apple Care Protection för ett tag sedan på en ibook G4 som nu är 1 år och 2 månader gammal. Skärmen gick sönder och jag skickade den till LAN-master för garantireparation och bifogade Apple-Care "Enrollment number".
När LAN-master knappar in serienumret i Apple's databas så kommer det upp att den inte är registrerad för Apple Care. Om de däremot söker på Apple-Care numret så hittar de en ibook G4 med snarlikt serienummer, bara en siffra som skiljer.
Efter lite efterforskning så inser jag att Apple, eller jag (!?) måste ha strulat till det vid registreringen och helt enkelt registrerat fel serienummer.
Nu ska jag ringa till Apple och påpeka att det har skett ett misstag och be dem rätta till det hela.
Hur lång tid tror Ni att det kan ta innan Apple fixar detta?