Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sparks borta?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sparks från TC Works, hittar jag inte längre. Har det bytt namn, dött eller... ?

• Oregistrerad
  • 2005-05-24 17:13

Jag vet bara att man la ner gratisvarianten "Spark ME". Använder det dock knappt längre, har gått över till Peak.

• Oregistrerad
  • 2005-05-24 22:25

Vad jag vet så har de helt gått över till att satsa på Powercore produkterna, dvs hårdvarubaserade lösningar där någon variant av Spark ingår. Skulle dock tro att det möjligen går att få tag på fullversionen ett tag till om du letar.

Sparks var ett ruggigt käckt program när jag pillade med detta och Peak var lite EPA men det var som sagt ett tag sedan och jag antar att det säkert finns snygga och fräscha alternativ. Tyvärr har jag bara en 500 MHz G3 beige så man får väl ligga lågt tills man har skaffat en nyare burk.

• Medlem
  • 2005-05-31 01:59

[pladdrar]
Jag gillar Peak, trots att det är så instabilt. Oklart varför, kanske snyggt. Spark är mycket mer pålitligt, men knöligt med fönstrena-bakom-varandra. Och i övrigt inte så tjusigt att titta på. Tydligen viktigt. Jag funderar över andra ljudredigeringsprogram, men har inte kommit på något särskilt. [/pladdrar]

• Medlem
  • Norrköping
  • 2005-06-01 08:55

Ja, Spark-utvecklingen är helt nerlagd men det behöver man inte bekymra sig över nu när DSP-Quattro finns. Ladda ner demo-versionen och ni kommer att köpa det (tror det kostar 99 euro ?).

1
Bevaka tråden