Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webcam-Msn(!)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-05-25 10:59

Nu finns det äntligen (nästan) en version av Msn som stöder webcam. aMsn 0.95b, som är en betaversion av aMsn 0.95 (inte helt lätt att få tag på) stöder webcam, iaf att ta emot, skicka verkar inte vara riktigt värdigutvecklat men det kommer väl. Här är länk till screenshot, ursäkta upplösningen men det får ni leva med. Min kamera är för övrigt den man får med Mac World-prenumerationen så ha inte för höga förväntningar på den ni som har beställt prenumeration ;).

http://www.frip.dk/xtimmyx/webcam.jpg

Ahhhhhh! Trevligt!
Men vart får man tag på programmet då? Finns det nån sida för utvecklingen?
Nu tycker jag Adium folket får ta sig ett snack med dessa killar.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-27 04:18
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Ahhhhhh! Trevligt!
Men vart får man tag på programmet då? Finns det nån sida för utvecklingen?
Nu tycker jag Adium folket får ta sig ett snack med dessa killar.

http://www.amsn.frac.dk/amsn/amsn.torrent

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-05-25 11:10

Den fanns på macupdate förut men jag hörde att den var borta nu, det var ju bara en beta så den skulle inte varit där egentligen. Så nu vet jag inte var man ska få tag i den. Men kolla där, den kanske är kvar. Annars är deras sida amsn.sourceforge.net tror jag.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-26 23:44

Nån som hittat nedladdningslänk?

Någon som hittat en länk som funkar? aMSN verkar vara bortplockad...
Försökt och söka men hittar inget....
Kan det vara så att det var för mycket buggar?

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-05-27 10:06

Betan är ganska buggig, får upp felmeddelande lite då och då men det går ju att kryssa i rutan "visa felmeddelande efter sessionen avslutats" så då märker man inte av det. Men programmet är itne det minsta instabilt bortsätt från webcam-grejen. Iofs anska förståeligt eftersom webcam-supporten i stort sett är den enda nya funktionen.

1
Bevaka tråden