Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows-kompatibla bilagor i Mail 2

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varje gång jag skall skicka bilagor med Mail 2 (vilket sker hela tiden) så måste jag kryssa i en ruta för att få Windows-kompatibla bilagor. Kan man ställa in så jag slipper detta onödigt irriterande moment?

Menyn Redigera : Bilagor. Där kan du aktivera detta permanent

  • Oregistrerad
  • 2005-05-25 16:39

Vad innebär det mer exakt att skicka windowskompatibla bilagor?

Tackar du...

Ursprungligen av Anders Täpp:

Menyn Redigera : Bilagor. Där kan du aktivera detta permanent

Tack för det... tänk vad lätt det kan vara...

Mycket mindre strul när man skickar filer till lorderna på the dark side of the force...

Skickar man mycket till mac-folk kan man missa saker som ikoner på filer etc dvs mac-specifik information som tvättas bort när man aktiverar den där funktionen. Det går att söka fram lite text i hjälpen om det här.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-25 16:49
Ursprungligen av Anders Täpp:

Mycket mindre strul när man skickar filer till lorderna på the dark side of the force...

Skickar man mycket till mac-folk kan man missa saker som ikoner på filer etc dvs mac-specifik information som tvättas bort när man aktiverar den där funktionen. Det går att söka fram lite text i hjälpen om det här.

Ok, tack. Undrade mest för att jag inte hört något gnäll från MS-polarna på att bilagor inte fungerat...

1
Bevaka tråden