Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple hemsidan och .mac

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag 432 gånger minst försökt att fixa ett medlemsskap eller vad det nu är på apple-sidan för att kunna köpa musik på itunes-store. Men det går baske mej inte. Först när jag hade registrerat mej så existerade jag inte, men kunde inte registrera om mej, utan hamnade på en sida som till råga på allt visade att jag hade mail, men det gick inte att logga in. Nu ahr jag ett antal gånger återställt lösenordet och bytt till ett nytt, men det går ändå inte att logga in. Och inte hittar jag någonstans att vända mej heller för att kunna fråga någon. Finns det någon här som förstår vad mitt problem är???

Jag hänger inte riktigt med men du har .mac medlemskap?
Du kan logga in där?

Hänger inte med själv...

eftersom jag kan logga in på support-sidan men inte på fliken med .mac. Tror att jag försökte skpa ett "prov-konto" eftersom jag inte kunde fatta hur mycket jag skulle betala för vad genom att ha ett vanligt konto.

• Avstängd
  • International user
  • 2005-06-06 14:08

Du behöver inte ha ett .mac konto för att handla på iTunesMusicStore. Skapa bara ett Apple-ID på supportsidorna och logga in med det i iTunes, där kompletterar du med info om betalningsätt.

1
Bevaka tråden