Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hur var det förra året? Kom quicktime-filmen upp strax efter att keynoten var avslutad, eller dröjde det tills nästa dag eller ännu längre? Någon som minns?
Sänds den inte direkt så brukar sändningar komma upp några timmar efteråt.
Om de nu lägger upp keynoten från idag, jag kommer inte ihåg hur det är med WWDC Keynotes.
Hur var det förra året? Kom quicktime-filmen upp strax efter att keynoten var avslutad, eller dröjde det tills nästa dag eller ännu längre? Någon som minns?
Jag kollade lite i MacRumors arkiv å dina vägnar (Kan starkt rekommendera den sajten för att hitta när saker och ting hänt i macvärlden eftersom de rapporterar om allt stort som händer kring Apple utöver rykten.)
Jag kollade lite i MacRumors arkiv å dina vägnar (Kan starkt rekommendera den sajten för att hitta när saker och ting hänt i macvärlden eftersom de rapporterar om allt stort som händer kring Apple utöver rykten.)
Tack för infot! Jag länner mycket väl till Macrumors, men skulle inte palla vara så ettrig som du
Fan, nu vet jag inte hur jag ska göra. Ska jag helt skippa all rapportering från keynoten och se filmen imorgon bitti istället? Jag är ju så inhemult nyfiken!
Dags att stänga av alla internetaccess och lägga av telefonluren ungefär nu då
Vid MacWorld nu senast i januari så testade jag att verkligen världsfrånkoppla mig tills det kom upp en videoström. Det gjorde upplevelsen till betydligt bättre än om man redan vet allting. Men å andra sidan var det rätt drygt att vänta och sen så hade alla redan hunnit diskutera det i spaltmil när jag väl kunde komma tillbaka till macvärlden efteråt...