Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spray tvingar sina kunder?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Skriver detta inlägg då jag är ytterst upprörd på grund av att min mamma idag fick hem ett mail från Spray. I mailet så står det "Tack för din beställning av Spray Bredband". Varken jag(som vanligtvis sköter dator och bredbandsekonomin) eller min mamma har på något sätt beställt bredband ifrån spray. Så för att rätta till detta gick jag in på Sprays hemsida för att kontakta dem. Deras kundtjänst var stängd så här sent på kvällen vilket är förståligt. Men när jag skulle kontakta dem via mail så var man tvungen att registrera sig med ett konto på deras hemsida! Detta är uselt, det är dålig service plus att jag kanske inte vet om jag kan "avbeställa" detta bredband nu. Ska ringa dem i morgon, hoppas det ordnar sig.

Annars sp skaffar du dig ett konto, det är gratis, men ringa är nog bättre

Räknas inte det som bedrägligt beteende att lägga upp en kund utan avtal? Inte minst som de också försvårar kontakten med dem.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-06-10 23:29

Jag är ingen Spray-kund och har ingen aning om deras affärsetik. Men jag tror inte dom skulle skicka ut nåt sånt till folk hur som helst.

Mina tips:

Mamma kanske utan att veta det har anmält sig till nåt som visar sig vara Sprays bredband (jag tror inte alls din mamma är bakom flötet på nåt sätt. Men ibland missuppfattar folk och gör lite konstiga saker - jag också).

Någon annan har skickat in en anmälan och angett din mammas epostadress.

Det är nån slags spam, eller annat jävelstyg bakom, t.ex. nån som vill att Spray ska få en miljon klagomål om samma sak...

1
Bevaka tråden