Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vad sägs om att ha en sommarträff med öl och något tilltugg. Kanke en grillning eller bara inta närmaste pub...
Efter 17juli är jag ganska fri. Kommer hem från Tyskland då.
Tycker det vore kul om vi i området drog ihop en liten träff då. I Sundsvall eller Härnösand eller i närområdet.
Jag har med mig VaCUm åtminstone. Så vi är minst 2st från Härnösand.
Det har varit lite dött här på sistone så detta är en prima idé. Om det blir före den 21:a så hinner jag precis innan jag tar bussen ner till huvudstaden o jazzfestival i dagarna tre (21-23/7)
Nu sådär en vecka innan är frågan bara var ska vi träffas? Personligen skulle jag föredra utanför gatufest området som tex Bishops eller O'Learys. Det känns verkligen trist att Jop's inte finns mer. Det var det enda utestället där jag kände mig verkligen hemma.
O'Learys funkar för mig.
Vårt favvohak, CyberWorld, har börjat med Thaimat. Men har ingen uteservering.
Butiken på CyberWorld har dessutom flyttat upp en våning så den soffgrupp som vi satt i förra gången finns inte där längre. Enligt en i personalen jag pratade med så finns soffgruppen nere istället o det skulle möjligen kunna gå att samordna träffar även i fortsättningen. Den nuvarande restaurangen är tydligen ett separat företag från CyberWorld - ej samma ägare.