Hej! Jag bytte denna våren från PC till Mac efter en mindre rolig incident med en uppsats på PCn , vissa måst helt enkelt lära sig den hårda vägen uh ;).
Jag är väldigt väldigt nöjd med prestanda , stabilitet och kompabilitet , hell jag har tillochmed spelat lite "World Of Warcraft" , mycket bra spel f.ö !
Till saken , nu på sommaren när jag haft lite tid över har jag börjat trixa lite med skrivbordet , jag är rätt intresserad av design och var efter ett tags pillande nöjd med utseendet på skrivbordet.
Morgonen därpå upptäcker jag till min ve o fasa att ikonerna för musik / bilder / dokument samt film mappen inte överenstämmer med de som jag föregående dag drog ur från min användarprofil. Mapparna i användarprofilen har dessutom återskapats sig. Observera att det bara är ikonerna som ändrats och att innehållet är oförändrat.
Detta må vara ett ynkligt problem men det vore trevligt att få det se ut som man vill :). Gillade de där unika ikonerna !
edit : även hårddisk-ikonen hoppar runt skrivbordet då jag startar om ibland , det gör inte någon av de andra ikonerna.
Samuel