Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rimligt pris för en Canon Eos 300D?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-07-02 22:44

Hejhej!
Det är så att min far tipsade mig om att en vän till honom ska sälja sin Canon Eos 300D. Den är nästan oanvänd och i mint skick. Det ingår dock inget objektiv till kameran. Priset på kalaset skulle bli ungefär 3000 kronor. Är det värt det och Vilket objektiv kan vara bra att börja med, gärna ganska billigt

Priset är kalas! Du vill inte veta vad jag betalade för min för lite mindre än ett år sedan..
Får du inte med kitgluggen (EFs 18-55)?

• Medlem
  • 2005-07-02 23:21
Ursprungligen av Kristofer:

Priset är kalas! Du vill inte veta vad jag betalade för min för lite mindre än ett år sedan..
Får du inte med kitgluggen (EFs 18-55)?

Nepp får inte med ngt alls, bara kamerahuset eller vad man ska säga.

Om du vill ha en kitglugg så säljs de ofta på fotosidan.se. Men bäst är förstås att satsa på något bättre redan från början.

• Medlem
  • Alvesta
  • 2005-07-03 08:17

Det låter rimligt.

Jag gav 4200 inkl. frakt för min med kitlins, canon-fodral, uv-filter, motlussjydd, fjärrkontroll + en stor kameraväska (+ alla originalprylar också då). Kameran visade sig vara i nyskick och knappt använd, så jag är nöjd med köpet.

Ursprungligen av akesson:

Det låter rimligt.

Jag gav 4200 inkl. frakt för min med kitlins, canon-fodral, uv-filter, motlussjydd, fjärrkontroll + en stor kameraväska (+ alla originalprylar också då). Kameran visade sig vara i nyskick och knappt använd, så jag är nöjd med köpet.

Vart någonstans gjorde du detta fynd? Funderar själv på att skaffa en digital systemkamera. 350D verkar ju onekligen het, men 300D är ju inte så tokig den heller.

• Medlem
  • Alvesta
  • 2005-07-08 00:31
Ursprungligen av Andreas Folkestad:

Vart någonstans gjorde du detta fynd? Funderar själv på att skaffa en digital systemkamera. 350D verkar ju onekligen het, men 300D är ju inte så tokig den heller.

Jag hittade annonsen på fotosidan.se och hade lite tur som hann först, annars finns ju alltid blocket där man kan pruta rätt hårt ibland.

1
Bevaka tråden