Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tur i oturen - måndagens beställning av iBook var ogiltig

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-07-27 16:37

Oj, snacka om tur i oturen!
Jag har gått och tänkt köpa en iBook hur länge som helst, och i måndags beställde jag en via telefon från Apple Store.
På tisdagen fick jag ett brev hem, om att det fattades några papper för att jag skulle få CSN rabatten för att få avbetala den.
Och vad händer? Jo, en uppdaterad version av iBook lanseras. Vilken tur att min beställning inte gick fram! Nu kan jag beställa den nya uppdaterade iBooken istället!

Grattar!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-27 17:03

Hur funkar det där med CSN avbetalning igentligen....är det billigare än vanlig avbetalning eller?

om du inte hade "förlorat beställningen" så hade du fått den uppdaterade ibook för det gamla priset. otur i oturen.

• Oregistrerad
  • 2005-07-27 18:48

Nej, så kan det väl ändå inte vara? Och om det är så, så ska du vara tyst, jag tycker jajg har gjort det bra här, och det är jag nöjd över

Tja, det är ju 10% rabatt om man tar det via CSN-kortet.

• Oregistrerad
  • 2005-07-30 15:31

Hoppsan, jag fick ett mail från Apple, där se sa att jag skulle få den nya konfigurationen till det gamla priset; perfekt!
Då är det ju bara att jag använder den gamla beställningen och beställer inte en ny. Först tänkte jag bara strunta i att skicka in dom papprena på första beställnigen (då maklueras beställningen efter 30 dagar). Men, nu fixar ju det sig, till det bättre ändå!
Så Martin; min tur håller i sig

1
Bevaka tråden