Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka tider på dygnet levereras produkter från Apple store?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-08-10 15:45

Cause I'm a switcher yes I am... Beställde min Mini i måndags (8 aug) och enligt TNT's trackertjänst var datorn i Göteborg ca. 08:00 idag (10 aug). Jag bor bara 7 mil ifrån Gbg så frågan är, kan jag förvänta mig datorn idag senare i eftermiddag/kväll eller måste jag lida tills imorgon?

• Oregistrerad
  • 2005-08-10 17:37

Ok. Jag ringde TNT och frågade vad som hänt med mitt paket och då postod de att jag inte vart hemma idag. Om de menar att jag inte har stått vid dörren och väntat stämmer det men annars vet jag inte vart de har fått det ifrån. Jaja, imorgon ska jag vänta vid dörren.

Oj, ska det gå så fort med leveranser av Mac Mini?
Vilken beställde du?
Jag beställde 1,42 ghz med Superdrive idag, det står 8 dagars lev. tid. Vad stod det på din?

• Oregistrerad
  • 2005-08-10 20:14

Dom gånger jag beställt saker ifrån Applestore så är det Posten som levererat. De ringer iaf. inte innan de försöker leverera. Varje gång har jag fått ringa till TNT och boka leveranstid. Men de är ganska flexibla så jag har löst det genom att få paketet levererat dit där jag befinner mig för dagen.

• Medlem
  • 2005-08-11 08:56
Ursprungligen av Gizz:

Dom gånger jag beställt saker ifrån Applestore så är det Posten som levererat. De ringer iaf. inte innan de försöker leverera. Varje gång har jag fått ringa till TNT och boka leveranstid. Men de är ganska flexibla så jag har löst det genom att få paketet levererat dit där jag befinner mig för dagen.

Det är nog lite olika beroende på vad man beställer.
Jag har haft en kille i bruna kläder i dörren, tror det var UPS (ibook batteribyte), har varit på poståkeriet(tiger, var inte hemma när de var vid dörren) och så har TNT körde ut min ibook.

Ursprungligen av multi:

Cause I'm a switcher yes I am... Beställde min Mini i måndags (8 aug) och enligt TNT's trackertjänst var datorn i Göteborg ca. 08:00 idag (10 aug). Jag bor bara 7 mil ifrån Gbg så frågan är, kan jag förvänta mig datorn idag senare i eftermiddag/kväll eller måste jag lida tills imorgon?

Jädrans vad najs. Jag beställde en PowerBook för drygt en vecka sedan, i förrgår skickades den från Shanghai... just det... den där staden bredvid Långtbortistan. Sen ska beställningen och smälta samman ("merge" som de formulerar det på det välanvända språket) med de övriga produkterna i Holland... så jag har det nästa vecka enligt deras beräkningar. På hemsidan står det att varan är färdig att skickas inom 24h.

Men den som väntar på ngt gott!

• Oregistrerad
  • 2005-08-11 19:30

Jag tar mina paket från Apple till jobbet i regel. Brukar landa runt 16 snåret sådär.

Bor dock i Stockholm men kan ju knappast vara så stor skillnad.

1
Bevaka tråden