Du skulle ju kunna få problem också. Det du föreslår är i praktiken bedrägeri nämligen...
det är sant. men saken hör till den att datorn verkar fungera helt och hållet utan problem. men skärmen har typ vridigt sig lite så att den lutar lite mer åt höger.. eller kanske typ åkt upp lite mer på vänstra sidan. så när jag stänger den så ser den lite sne ut och den låser bara fast sig om jag trycker ner vänstra sidan ordentligt och inte om jag trycker i mitten.
alltså inget hätte problem, men det stör mig otroligt när den är så pass ny.
nätadaptorn får jag iofs nog köpa en ny och det har jag i princip accepterat förutom att det kommer svida i plånboken. 745 kr är rätt så mkt. iaf för mig.
och tror faktiskt att skärm grejen är en relativt lätt sak att åtgärda. ser ut som den bara hoppat av nån clip lite. eller sitter lite löst på en clip. men vill inte öppna den. så tänkte iaf en återförsäljare kunde kolla på den och säga iaf det är lätt att laga.
vet att det är bedrägeri att säga att den kom så, men den skulle likagärna kunnat kommit så och som sagt är man en fattigt student så har man inte alltid råd att laga en sådan smärre detalj ifall det rusar över någon hundralapp.
kej, som sagt är otrloigt ledsen över det som har hänt men som sagt eftersom man knappt märker nåt när man väl har skärmen uppe så är det oki. får se hur jag gör. ska iaf till en återförsäljare på måndag och prata lite/köpa en ny adaptor..
ps: går det inte att köpa en 45w? måste jag köpa 65w? för tänkte ifall nånting går på tok och jag måste lämna in hela datorn på riktigt garanti måste jag inte lämna adaptorn då också? och isf kommer dom inte säga, varför har du en 65w? den sheppas med en 45w.