Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Mac-ägare

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2005-08-15 18:12

Äntligen har jag blivit övertalad att "byta" till mac. Har precis införskaffat en Mac mini och njuter av fulla drag.

• Medlem
  • Neverland
  • 2005-08-15 18:15

Välkommen blixt!

• Medlem
  • Huddinge
  • 2005-08-22 20:53

Tjena!

Hej. Kul att du tittade på just mej. Har kommit hem från semestern ifrån dalarna så jag har inte kunnat kolla vem söm varit inne. Att skaffa Mac mini eller överhuvudtaget Mac har varit en upplevelse jämfört med PC,, så nu ska jag bara njuta. Ha de bra så länge.

• Oregistrerad
  • 2005-08-15 18:15
Ursprungligen av blixt:

Äntligen har jag blivit övertalad att "byta" till mac. Har precis införskaffat en Mac mini och njuter av fulla drag.

Kul. Välkommen i gänget då. Vad är det som är speciellt njutningsfullt tycker du?

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-08-15 18:18

Varmt välkommen!

• Medlem
  • 2005-08-15 18:38

Du har dröjt med Mac ända tills nu, men kallar dig ändå för "blixt"?

Hej och välkommen!

Man kanske inte är så snabb om man njuter av "fulla drag" (hur nu sådana ser ut, inmundigas eller inhaleras...)

• Medlem
  • Huddinge
  • 2005-08-19 14:01
Ursprungligen av Giggs:

Du har dröjt med Mac ända tills nu, men kallar dig ändå för "blixt"?

Sent skall syndarn vakna ! Jag heter faktiskt Blixt. Inte alltid så lätt att leva upp till namnet.

• Medlem
  • 2005-08-19 14:10
Ursprungligen av blixt:

Sent skall syndarn vakna ! Jag heter faktiskt Blixt. Inte alltid så lätt att leva upp till namnet.

Kul att du kapat åt dig Mondos avatar också!

• Medlem
  • Huddinge
  • 2005-08-19 15:11
Ursprungligen av Giggs:

Kul att du kapat åt dig Mondos avatar också!

Tog bort den omedelbart ! Sorry :eek:

• Medlem
  • 2005-08-20 03:50
Ursprungligen av blixt:

Tog bort den omedelbart ! Sorry :eek:

Äh, klart att du ska använda den om du vill! Den fula jycken är hur bra som helst som avatar så det är bara roligt att se den oavsett vem som har den.

• Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2005-08-20 10:24

OT -> Är han? Nå't jag missat, det har jag svårt att tänka mig, men du kanske vet nå't som jag inte vet Acke. Det skulle vara trist om det stämmer.

1
Bevaka tråden