Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jädrans mysko. På de flesta sidor funkar det som det ska. Medan vissa inte kopplas till css-filen överhuvudtaget.
Mest mysko tycker jag det är att på vissa sidor visas en del av texten enligt css, medan annan text visas utan css-styrning.
Jädrans mysko. På de flesta sidor funkar det som det ska. Medan vissa inte kopplas till css-filen överhuvudtaget.
Mest mysko tycker jag det är att på vissa sidor visas en del av texten enligt css, medan annan text visas utan css-styrning.
Vad göra?
/Bosse
Vad göra?
Jo, om det är din sida som du själv gjort, så ladda upp och ge en URL.
Är det INTE din sida, så ge en URL då också.
Det går enklare att hjälpa till om man får titta. Eller också kan vi ju börja gissa.....
Vad göra?
Jo, om det är din sida som du själv gjort, så ladda upp och ge en URL.
Är det INTE din sida, så ge en URL då också.
Det går enklare att hjälpa till om man får titta. Eller också kan vi ju börja gissa.....
Nä, det gäller inte mina egna sidor. Men just nu när jag tänkte ge exempellänkar, så funkar så klart allihop... (hade strul med bl.a. www.usabil.nu, www.dagenstv.com som visade delar css, delar standard Times)
Kanske för att USAbil har exakt såhär många fel :/
Troligtvis så är det fulkoden som spökar, känner gecko ganska väl. Dock brukar FF inte rendera förstasidan på 99mac korrekt. annonserna flyter ut ur bild :/
EDIT:Nu har jag kollat igenom koden en gång till, usabil är gjord med frontpage 4.0 så jag vet inte ifall man kan skylla på firefox/gecko