Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Funderade på att sätta upp en FTP hemma för att kunna delar lite filer med polarna. Vilken lösning rekommenderar ni? Räcker det med den inbyggda? Får man tillräckligt med inställningsmöjligheter? Om inte, vilket program rekommenderar ni?
Jag är knappast nå´n stjärna på det här området så det ska ju vara lättförståeligt samtidigt som man vill ha hyfsad koll. Och så klart gärna gratis.
Funkar det förresten att ha datorn i vila med "wake up for network activity" icheckat med en ftp-server? Jag vill att folk kommer in men det är skönt om burken går ner i vila under dagar och nätter...
citera:Skapades ursprungligen av: Gurra: Funderade på att sätta upp en FTP hemma för att kunna delar lite filer med polarna. Vilken lösning rekommenderar ni? Räcker det med den inbyggda? Får man tillräckligt med inställningsmöjligheter? Om inte, vilket program rekommenderar ni?
citera:Skapades ursprungligen av: Gurra: Som sagt, det är server-delen vi snackar om. Carracho hade varit en lösning men jag har ju otrogna vänner som kör PC.
Så klart. Det är lätt att glömma den delen av (PC)-världen.