Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airport med tredjepartskort till Pismo?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu när det trevligt nog blivit lite fart på Pismodiskussionerna (jag ska också skaffa G4 till min!) så ska jag kopiera en fråga Flynn ställde på Hard Mac Cafe, men som inte fick något bra svar där:

Min Pismo är förberedd för AirPort (trådlöst), men jag undrar stilla om den interna kortplatsen bara fungerar med ett kort från Apple ("bara" 11Mbit) eller om vilket PCMCIA-kort som helst skulle funka? Prisskillnaden är ju markant!

AirPort: Optional AirPort card enligt MacTracker, tolkar jag som att det bara är Apples egna b-kort som gäller.

Externa Cardbus-lösningar borde fungera även för g-kort, men det blir nog till att testa före köp. Rimligtvis borde det fungera med "allt", men det har vi ju hört förr. Den testar - vet.

härligt med nytt liv i Pismoleden!

Sonnet Aria Extreme - på Macoteket - 54mbps

Men jag tycker det gamla airport kortet av nån konstig anledning funkar bättre och är snabbare...

Nu när det trevligt nog blivit lite fart på Pismodiskussionerna (jag ska också skaffa G4 till min!)

jag med!!!

1
Bevaka tråden