Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spider solitaire/Spindelharpan

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det här låter kanske lite "korky" hmmm... men nu råkar det vara så att jag gillade att rensa hjärnan med att lägga spindelharpan/spider solitaire på min gamla windows burk.

Nu har jag kastat ut allt vad windows heter och kör mac mini... men spindelharpan lyser med sin frånvaro...Har försökt att leta runt bland en massa saijter men finner inte någon version gjord för mac...

Någon som kan ge mig lite tips?

Senast redigerat 2005-08-29 22:13
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2005-08-29 21:11

Är det inte spindelharpan-spelet som egentligen heter Solitaire på engelska. Prova att googla på det, så tror jag du hittar någonting

• Oregistrerad
  • 2005-08-29 21:16

harpan

Sök på versiontracker eller på macupdate på solitaire eller klondike så hittar du endel. Jag tycker att Solitaire XL är bäst.

• Medlem
  • Järfälla
  • 2005-08-29 21:12

Tex: http://lavacat.com/

Har ingen mac hemma just nu, så om det är nåt att ha eller inte vet jag inte.

Tack för alla snabba svar! Jag inte är så bevandrad i alla former av patiens där finns men på de länkar ni skickat finner jag endast varianter av något som kallas klondike. Jag kanske missförstår men det liknar inte spindelharpan-varianten (spider solitaire) av patiens. Eller är jag fel ute?

Jag letar vidare men STORT TACK!

• Medlem
  • Järfälla
  • 2005-08-29 22:35

aha... det spelet har jag aldrig provat.
Spelet heter i alla fall 'Spider Solitaire' i engelsk Windows (precis som du skriver )

Titta på www.MacSpider.com Deras Deluxe Spider borde väl vara ungefär vad du letar efter?

Tjoho & jippi! Spindelharpan - here I come!!!
Tusen miljoner tack - nu inträder åter degen i hjärnan

1
Bevaka tråden