Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen medlem!!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det går fortare att få en beställd Mac, än att bli godkänd medlem här! beställde min sista mac, en iBook 12" den 10 augusti, och fick den "i brevlådan" den 16:e. Hittade detta forum i slutet på juli, och idag är jag fullvärdig medlem! Raskt jobbat!
men iBooken är, som jag vetat innan, som en dröm efter tre år av PC. Annars är jag mac-freak av begynnelsen. Begynnelsen var 1987 då jag köpte min första mac, en SE med tillhörande Imagewriter för den lilla nätta summanm av 27.000 kr, MED studentrabatt! Sen har det blivit macar på rad... utom, som sagt de sista tre åren.., då pg.a. arbetsgivares oförmåga att tro att mac + PC = sant.
iBooken har 1Gb internminne och 80Gb hårddisk, jag tror jag satsade rätt med att bygga på minnen. Det ENDA jag saknar nu, är MS Flight Simulator med alla insticksmoduelr och tillägg... hur ska jag nu kunna "take off" från Ronneby för en stilla flight till Sturup???
Men - trots allt - det är skönt att var tillbaka.

Välkommen hit! Hoppas du har kul med iBooken.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-04 17:20

Välkommen!

Tack!

Tack! Jag älskar den, iBooken alltså. Kan inte tänka mig bättre bärbar... snacka om "value for money"! Har börjat lägga in musik i iTunes... Nu önskar jag mig ett par schyssta högtalare!

1
Bevaka tråden