Adrian;
Jorå. BookIt har den möjligheten. Men snubben som gjort programmet har alltså noll koll på GUI, användbarhet, gränssnitt, osv, tyvärr (jag har haft ett par tidigare "diskussioner" med honom om hur bakvänt och obegripligt programmet är - och han har faktiskt lyssnat och förbättrat).
När jag nu körde kollen av alla bokmärken (det tog en timme att kolla alla), så förväntade jag mig ju nån slags "rapport" efteråt, t.ex. med möjligheten att kasta bort alla blind-länkar, eller exportera dom eller låta dom vara kvar eller nåt.
Till min stora förvåning och besvikelse hände istället - ingenting. Inget dialogfönster, ingen rapport, inget resultat. Nada. Zilch. Intet. Inte ens ett litet sketet fönster som sa "nu e jag klar".
Så jag har ingen aning om BookIt har kastat bort blindlänkarna, eller låtit dom vara kvar eller rapporterat dom till Socialdemokratiska fotbollsklubben i Nedre Fläskvattnet.
Jag har skrivit ännu ett mail till killen som gjort programmet... Får se om han svara eller om han till att börja med blir lika förolämpad över kritiken som han blev senast..
Ma;
Kommer inte ihåg. Kollade på versiontracker.com (sökte på "bookmarks") och hittade nåt som var gjort hösten 2003. Men när jag försökte ladda ner så fanns inte adressen kvar. Och de tre inläggen med synpunkter om programmet som fanns där var inte särskilt nådiga, så jag antar att snubben dragit tillbaka hela projektet.