Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Håll ögonen öppna efter en G5 2x2,7 och en Apple skärm 30 tum. För i natt kom tjuvarna och snodde mina sprillans datorprylar. Kanske dyker de upp på någon köp- och sälj site de närmaste dagarna...
Håll ögonen öppna efter en G5 2x2,7 och en Apple skärm 30 tum. För i natt kom tjuvarna och snodde mina sprillans datorprylar. Kanske dyker de upp på någon köp- och sälj site de närmaste dagarna...
Hur länge har du haft dom? Om det bara är några dagar så känns det ju som om att det är nån mindre rolig polare som skvallrat till sina mindre ärliga kompisar..
Den typen av prylar har nästan alltid en beställare, tror jag. Förmodligen har tjuvarna blivit tipsade av ett bud eller liknande, kanske de som levererade datorn t om. Om något mindre blev stulet samtidigt, så kanske det åker upp på en säljsida. Då kan man ju möjligen spåra dem genom det.