Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stulet: G5 2x2,7 och Apple skärm 30 tum

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-13 13:11

Håll ögonen öppna efter en G5 2x2,7 och en Apple skärm 30 tum. För i natt kom tjuvarna och snodde mina sprillans datorprylar. Kanske dyker de upp på någon köp- och sälj site de närmaste dagarna...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-13 13:17
Ursprungligen av Axel von Matern:

Håll ögonen öppna efter en G5 2x2,7 och en Apple skärm 30 tum. För i natt kom tjuvarna och snodde mina sprillans datorprylar. Kanske dyker de upp på någon köp- och sälj site de närmaste dagarna...

shit va surt, hoppas "vi" hittar dom

/Tangen

• Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-09-13 13:20

Fyfan vad ledsamt..

Säger till om jag ser nått..

Hur länge har du haft dom? Om det bara är några dagar så känns det ju som om att det är nån mindre rolig polare som skvallrat till sina mindre ärliga kompisar..

• Oregistrerad
  • 2005-09-13 15:16

Jag är en riktig blocket-junkie och dessutom sjukskriven så jag hör av mig om det dyker upp!

• Oregistrerad
  • 2005-09-13 16:18

fyfan vad tråkigt. Inbrott i huset eller? varför Varför måste alla apples produkter vara så stöldbegärliga?

Använd

allaanonser.se

där kan du enkelt leta bland flera köp och sälj marknader med en sökning.

Hoppas att du får tillbaka dina grejer och att tjuvarna får sitt straff.

• Medlem
  • 2005-09-13 18:14
Ursprungligen av Axel von Matern:

Den typen av prylar har nästan alltid en beställare, tror jag. Förmodligen har tjuvarna blivit tipsade av ett bud eller liknande, kanske de som levererade datorn t om. Om något mindre blev stulet samtidigt, så kanske det åker upp på en säljsida. Då kan man ju möjligen spåra dem genom det.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-13 18:47

Bra tips om allaanonser.se! Och vicconcussion... det blir en "Årets Mack - Hjälte- tårta" om du hittar nåt! Nu ska Internet damsugas!

Den som har köpt min 30 tummare fick ingen transformator... för den tappade de under skrivbordet.

1
Bevaka tråden