Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac forever

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2005-09-29 13:51

Hej jag heter Peter o är Macare sen ca 10 år bor i blekinge/Karlshamn

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-29 13:56
Ursprungligen av zoom81:

Hej jag heter Peter o är Macare sen ca 10 år bor i blekinge/Karlshamn

Hej där! Välkommen till AM! (Anonyma Macholister)

• Medlem
  • Karlshamn
  • 2005-09-29 14:02

Hallo AIR172 har en G4 867 Quiksilver med combo den vill inte bränna med någon ordning längre vad är bra till hyfsade pengar något som bränner cdr/dvd. bulk går bra för brännprogram har jag vet du ?????

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-29 14:06
Ursprungligen av zoom81:

Hallo AIR172 har en G4 867 Quiksilver med combo den vill inte bränna med någon ordning längre vad är bra till hyfsade pengar något som bränner cdr/dvd. bulk går bra för brännprogram har jag vet du ?????

Din post är väldigt rörig. Dina meningar sammanflytande.

Köp LaCie brännaren, tror jag betalade 800:- för den. Den är extern och jag brukar använda Roxio Toast Titanium när jag bränner.

Tror iaf att detta är svaret på din fråga.

• Medlem
  • Karlshamn
  • 2005-09-29 14:18

Thank´s jag kollade in den bra att höra det från någon som har testat vadå rörigt ?

Ursprungligen av zoom81:

Snabb översättning av zoom81s inlägg:

Hej AIR172!
Jag har en Macintosh G4 Quiksilver på 867 MHz med combo-enhet.
Combo-enheten fungerar inte så bra längre. Jag har redan ett program för att bränna skivor.
Finns det någon brännare som inte kostar allt för mycket och bränner CD-R och DVD?

Snabb översättning av AIR172s svar:

det du skrev va rörigt du skriver lite slarvigt köp LaCie brännare 800 betalade för den extern och funkar med toast.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-29 14:27
Ursprungligen av Standout:

Snabb översättning av zoom81s inlägg:

Hej AIR172!
Jag har en Macintosh G4 Quiksilver på 867 MHz med combo-enhet.
Combo-enheten fungerar inte så bra längre. Jag har redan ett program för att bränna skivor.
Finns det någon brännare som inte kostar allt för mycket och bränner CD-R och DVD?

Snabb översättning av AIR172s svar:

det du skrev va rörigt du skriver lite slarvigt köp LaCie brännare 800 betalade för den extern och funkar med toast.

Hahahhahaha! Underbart!

• Medlem
  • Karlshamn
  • 2005-09-30 20:29

Back again.
kollade nya Macotekets katalog 24/05 LaCie d2 SuperDrive FireWire men den kostar 1595kr + moms så jag undrar vad det var för brännare som kostade 800 kr
/peter

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-01 01:45

Jag minns inte vad den kostade. Max 1200 tror jag, inte de summorna du nämner. Inwarehouse.

1
Bevaka tråden