Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hyppno - Varit här länge, dags att säga nått

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan allihopa!

Jag har så länge så länge funderat på att byta till Mac från PC, och har varit medlem ett tag och hängt med i diskussioner och fyllt mig själv med visdom från det jag läst här.
Det har varit till stor hjälp och snart ska jag förhoppningsvis köpa min allra första mac, en iMac G5 hade jag tänkt mig, 17 eller 20-tum är frågan.. kör 19 idag så det blir nog en 20tummare.

Annars är jag en tjej som bor i Halmstad med sambo och praktiserar på Kattfotens Katthem då jag är arbetslös. På fritiden gillar jag att sitta vid datorn och fixa lite med grafik, musik, och snoka efter information och prylar på internet. Som tur är (?) så är det inte så många program eller spel som inte skulle fungera på en iMac, det glädjer mig ^_^ Kanske får man välja bort lite, men de viktigaste programmen kommer jag fortfarande kunna använda

Förhoppningsvis kan jag bli lite mer aktiv här i framtid och hoppas på att snart äga en mac då jag verkligen längtar bort från pc och windows-trassel.

Thats all folks.
Trevlig kväll!

/Hyppno

Välkommen (eller vad man nu ska säga med tanke på att du skriver att du varit här ett tag)

Välkommen och hoppas du "blir med mac" snart

Hejhej, må man välkommna dig till våran bostad?

1
Bevaka tråden