Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur tänker apple?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag bestämde mig för att uppdatera Logic Pro och begav mig till applepunktse för att ladda hem. Uppdateringen kostade 185 kr men gick bara att köpa på CD! Leveranstid: en vecka. Den glada nyheten var att frakten var gratis så dom skickade hem ett bud till mig med CDn. Varför inte bara låta folk ladda hem den istället? Att skicka ett personligt bud måste ju kosta mer än 185 spänn? Dessutom är det mycket smidigare att tanka hem. Någon risk för piratkopiering finns ju ej pga det vidriga lilla hårdvarulåset.

Därför att Apple är sugna på att bygga upp sitt kundregister med alla Logic-användare i hela världen. Väldigt många proffs använder Logic och därför är det ju kul att kunna skicka erbjudanden till dem. Enklaste sättet för Apple att få deras adressser är att bjuda på en uppgradering som enbart går att beställa via AppleStore med ett registrerat Apple-ID.

Det är min teori i alla fall.

Undrar hur det skulle se ut om Volvo jobbade så, hehe!

• Medlem
  • 2005-10-12 11:27
Ursprungligen av Buchwald:

Undrar hur det skulle se ut om Volvo jobbade så, hehe!

Har inte du missuppfattat det där med att "tanka en Volvo"?

Ursprungligen av Giggs:

Har inte du missuppfattat det där med att "tanka en Volvo"?

Tankar ju en själv, så det går inte att missuppfatta, det säger slurp

• Oregistrerad
  • 2005-10-12 11:49

Hur menar du? Att man för en liten penning kan uppgradera sin gamla Volvo till en ny och få den hemlevererad? Ingen dum idé.

Ursprungligen av Doktor G:

Hur menar du? Att man för en liten penning kan uppgradera sin gamla Volvo till en ny och få den hemlevererad? Ingen dum idé.

Det hade varit något, hehe!

Ska ni köra en stabil volvo version så rekomenderar jag 7.4.0.

1
Bevaka tråden