Jag är OTROLIGT nöjd med hur apple store hanterar dessa ärenden.
Måndag
Ringer applestore och berättar om problemet, blir vidarekopplad 3 ggr. Lite irriterad men kommer tillslut till någon trevlig kille som styr upp och ordnar så lanmaster ska ringa mig och komma överens om hur reperationen ska gå till. "dom ringer inom 2 arbetsdagar" säger han...
Lanmaster ringer mig efter 2 timmar och vi kommer överens om att dom kommer hem till mig och hämtar datorn. Ytterligare 2 timmar senare är lanmaster vid dörren och hämtar datorn.
Tisdag
Någonstans mellan 10.00 och 11.00 så ringer lanmaster och säger att datorn är lagad (det var för övrigt nätagget som var kaputt som man misstänkte) och vi kommer överens om att dom kan komma hit 16.30 då jag inte kunde tidigare. Ganska exakt halv fyra kommer dom och allt är nu frid och fröjd igen!
Min powerbook gick sönder i sommras (lower slot memory failre) och det sköttes ungefär lika bra! Jag tänker verkligen fortsätta köpa mina datorer genom apple store.