• Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-17 13:34
Ursprungligen av what:

http://de.red-dot.org/rd/img/360/2005-10-0958-a.jpg Jag såg att den gammla också hade ett litet hål och det hålet liknar ett håll för att fästa lås på.

Det är inte det hålet dom pratar om, det är det större (som inte är ett stort hål utan ett nät eller nått i den stilen)

Jag tror på luftintag.

Möjligen ett baselement, men troligen inte, skulle störa skärmen, ett så stort baselement skulle vara i alla fall 1,5" djupt (sen ska lite magnetskärmning till).

Men men, skulle vara svincool om det var luftintaget till en subblåda som sitter i iMacen, kanske en special variant på skärmen som är en amfibieskärm, både högtalare och skärm. Men det skulle vara irriterande att lyssna på nått med bas i samtidigt som man nytttjar skärmen.

Tror stenhårt på luftintag, sa inte Steve att den skulle vara tystare än tex M9843S/A?
Nytt grafikkort och en ständig strävan efter att vara tystare pekar på att det borde vara ett luftintag.

Vad gäller väggmontering, gissar jag att man i det läget plockar loss bakstycket och fäster den nya anordningen där armen sitter/suttit.