Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Prenumerationer av Macmagasiner.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag prenumererar på två mactidningar: MacAddict och MacWorld (US). Jag finner att det ibland krånglar med levereringen. För det mesta går det bra men...just nu väntar jag på senaste nr av MW och den har varit ute på svenska hyllor i över en vecka nu.

Hur är det med er? Prenumererar ni på någon "utanför Sverige" mactidning?
Hur tycker ni att de sköter leveransen?

Vad jag förstått finns det ett tysk sambandsbolag för leverering utav utländska tidningar. Jag förmodar att det inte är själva tidningen som krånglar utan leverantörerna.

Gambit

• Oregistrerad
  • 2002-08-21 22:35

Förr så hade jag med tidningarna på det viset. Men jag tröttna. Samtidgt så missade jag att gå omkring bland hyllorna och hitta andra intressanta tidningar. Så nu får pressstopet på gågatan stå ut med mig minst två gånger i månaden och ibland mer ofta....

Jovisst, det är bara det att det blir sjuhelsikes mycket dyrare att köpa dem på hyllan här i Sverige.
Varför tröttnade du förresten?

Gambit

• Oregistrerad
  • 2002-08-22 09:07

De kom ju allt som oftast i dåligt skick. Om det nu var posten här hemma eller någon annan på vägen som vek sönder flera tidningar vill jag ha osagt, men det var störande. Sen så att de allt som oftast kom senare än hos presstop.

Tråkigt att höra.
Nu skall jag ut till Presstop för att kolla upp de tidningar jag ligger efter i pga utebliven leverans

Gambit

1
Bevaka tråden