Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync med Nokia 6310i?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet om man överhuvudtaget kan synka ihop en så pass gammal men briljant telefon som 6310i med iSync 1.5? Finns det något stöd för det?
Har fått min 6310i skadad isändningsenheten, men har resten av funktionerna kvar och vill desperat rädda in min tämligen fullpackade telefonbok i Powerbooken. Har försökt med Nokia Sverige som hänvisar till Apple's hemsida men där min telefon inte finns listad över "compatible devices".

Peter Sundfeldt

Sökte på gamla trådar... och fick svaret. Måste byta telefon, alltså! Trist, men man får väl köpa en så'n däringa modern då. Tycker bara att en 6310i är som en Mac i telefonvärlden; logisk, användarvänlig och snygg.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-10-17 13:54

För att bara rädda en adressbok bör du använda något av dom dedicierade programmen som finns för kombinationen Nokia och Windows/Mac. Jag vill minnas att det bla finns en tysk kille som har skivit några sådana program.

Detta kanske kan vara nåt:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13714

"reading phonebooks from the phone memory and the SIM card (extended phonebook from the phone memory is supported - 5 numbers and 2 or 4 texts for each entry"

1
Bevaka tråden