- Gäst
- Oregistrerad ●
Men inget frontrow till dem?
Dessa maskiner riktas inte mot FR-människor. Så tolkar jag detta.
...och vi är inte ledsna!
Lite, men ändock inte oväntat. FR kommer till Minin, får vänta tills dess.
Skuttar in och fixar mac.se/pro imorrn då, härligt med bilderna Mats!
hihi nu kommer den bästa biten - när alla är såååå besvikna!!
Shoot!
Jepp det här är det roligaste... Det är ju HUTLÖST att apple inte tillfredställer alla!
får inte alla så kan dom lika gärna låta bli...
Jepp det här är det roligaste... Det är ju HUTLÖST att apple inte tillfredställer alla!
får inte alla så kan dom lika gärna låta bli...
Jag förutspådde och skrev om besvikelserna inför förra eventet och då fick jag nästa stryk (lite överdrivet). Man behöver ju inte vara geni för att inse det så vad som var så hemskt att säga så förstår jag inte.
Aperture har inga dåliga systemkrav:
Minimum system requirements
Power Mac G5 with 1.8GHz or faster PowerPC G5; 17- or 20-inch iMac G5 with 1.8GHz or faster PowerPC G5; or 15- or 17-inch PowerBook G4 with 1.25GHz or faster PowerPC G4 processor
1GB of RAM
One of the following graphics cards: ATI Radeon X800 XT Mac Edition; ATI Radeon X850 XT; ATI Radeon 9800 XT or 9800 Pro; ATI Radeon 9700 Pro; ATI Radeon 9600 XT, 9600 Pro, or 9650; ATI Mobility Radeon 9700 or 9600; NVIDIA GeForce 6800 Ultra DDL or 6800 GT DDL; NVIDIA GeForce 7800 GT; NVIDIA Quadro FX 4500
5GB of disk space for application, templates and tutorial
DVD drive for installation
Recommended system
Dual 2GHz Power Mac G5 or faster
2GB of RAM
One of the following graphics cards: ATI Radeon X800 XT Mac Edition; ATI Radeon 9800 XT or 9800 Pro; NVIDIA GeForce 6800 Ultra DDL or 6800 GT DDL; NVIDIA GeForce 7800 GT; NVIDIA Quadro FX 4500
5GB of disk space for application, templates, and tutorial
DVD drive for installation
jaha, då är det bara att vänta in London-eventet och hoppas fåfängt att 12" blir 13" å en jävla massa annat godis. Annars blir det fan PC!
jaha, då är det bara att vänta in London-eventet och hoppas fåfängt att 12" blir 13" å en jävla massa annat godis. Annars blir det fan PC!
Tro mig, du gör bara bort dig om du byter. Håller på bli galen på dessa jäkla bärbara Dell. De är billiga ja, men du får vad du bvetalar för. Tro inte annat.
Ja det var ju trevligt att träffas.
Ja det var ju trevligt att träffas.
ja, tack för den här tiden. Det har varit fint på nåt sätt. Nu ska skaffa en Dell och bli stammis på sweclockers eller webforum eller så....
ja, tack för den här tiden. Det har varit fint på nåt sätt. Nu ska skaffa en Dell och bli stammis på sweclockers eller webforum eller så....
lol
Jag trodde lite naivt ett tag att man skulle kunna bli lite gladare. Men det är fortfarande så att på den bärbara fronten så regerar Apple fortfarande ohotat. Bara för att processorn inte gått upp enligt moores lag, så är INTE Dell bättre. Framförallt inte Dell. Det är datortillverkarnas D-Link. Grejjerna fungerar tills man pressar dom.
EDIT: Glömde ett INTE, där det verkligen behövdes.
Framförallt inte Dell. Det är datortillverkarnas D-Link.
där satt den!
Nä det blir ingen pc. Jag känner mig bara lite kinkig. fan!
där satt den!
Nä det blir ingen pc. Jag känner mig bara lite kinkig. fan!
Oroa dig inte, förstår känslan. Om jag hade varit i behov av en till PB så hade jag också grinat illa idag.
Men nya upplösningen verkar trevlig...