Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tyvärr är det många pc-nissar som resonerar på det viset så det kan mycket väl vara en sann historia. I vilket fall som helst så förstår jag inte varför han väljer stt skriva om det på detta forum....
Var det inte en PB 1400 som räddade världen i Independence Day? Jag har för mig det...
Oj, vad tiden går fort. Den filmen är nästan 10 år gammal...
Jösses vad gammal jag känner mig...
Var det inte en PB 1400 som räddade världen i Independence Day? Jag har för mig det...
Oj, vad tiden går fort. Den filmen är nästan 10 år gammal...
Jösses vad gammal jag känner mig...
Det var faktiskt en 1400 och inget annat (hemska tider vilken besserwisser jag är idag)... hade en stor, fin Apple-poster med just en sådan på, och på skärmen visades en bild från scenen då rymdskeppen spränger vita huset. Texten under löd "Powerbook 1400cs. The power to save the world."
Det var faktiskt en 1400 och inget annat (hemska tider vilken besserwisser jag är idag)... hade en stor, fin Apple-poster med just en sådan på, och på skärmen visades en bild från scenen då rymdskeppen spränger vita huset. Texten under löd "Powerbook 1400cs. The power to save the world."
Nej, det var independence day, och det var inte den postern jag hade (min var mycket tuffare ). Men nu när jag kollat upp det lite närmare verkar det som att Apple inte riktigt hållit koll på sina produktplaceringar, för nog är det allt en 5300 i filmen:
Tur bara att datorn inte sprack eller batteriet inte exploderade just som de försökte rädda världen, skulle nog själv tänka efter både en och två gånger innan jag satte en 5300 på en sån uppgift
Hur lyckades du få så detaljerad info? Det får man inte på SMS-svaret ju
"Sök uppgifter om annat fordon"
Tänk dock på att det bara är på företagsregistrerade bilar man kan få ut detaljerad info direkt på webben. För privatpersoner krävs sms- eller faxtjänsten.
Att ni bara orkar ta det på allvar... traaaaaa-giiiiiiiskt!
Med tanke på den bristande kvalitén på filmrecensionerna så kan han lika gärna få vara kvar i det mörka träsk där MS lever och nej man kan inte ta det på allvar, tyvärr finns det antagligen rätt många av denna sort.
Köpte en "macholk" på loppis för några år sedan. Den var värd 50 spänn eftersom jag hade sparat en diskett från den tiden man inte hade hårddiskar. Stoppade in 800 kb-disketten med system, ordbehanlare, ritprogram mm och allt fungerade som det gjorde förr i tiden. Jag lyckades aldrig få fram "bomben" vilket hände någon gång under den tid jag använde en Macholk professionellt. Kul med gamla prylar, men skall man få något uträttat bör man söka upp en något modernare Mac.
Hehe detta var det bästa jag läst på länge..
Men hoppas bara att killen skämtar, han är inte direkt övertydlig med sin ev ironi vilket får en att undra om han ändå inte är seriös!?!?
Så snälla SvennGlenn säg att du skojar, för om detta är på allvar så har min tro på mänskligheten fått sig en riktig käftsmäll..