Hej!
Uppgraderade till Tiger nyligen. Är nöjd med allt. Eller rättare sagt: jag var. Använder mig mycket av Apples Mail. Tyckte nya versionen verkade smidigare, och allt verkade fungera. Dock tyckte jag det var skumt att jag inte fått några mail sedan uppdateringen. Då programmet inte signalerar att det inte har kontakt antog jag att det bara var en slump. Går jag in på anslutningskontrollen står det att mail kan ansluta. Och kontot är uppkopplat. Men jag får inga mail.
När jag loggar in på kontot via webläsaren (home.se) ser jag att jag fått nya mail! Men inte i programmet. Det skumma är att härom dagen fick jag ett nytt mail. Men via webläsaren såg jag att jag fått flera mail efter detta, men även FÖRE!? Skumt..
Går jag in på aktivitetshanteraren står det "jämför anteckningar för lokalt - jämför anteckningar med servern" (något liknande). Men inget händer. Den kan liksom inte öppna brevlådan. Vet någon varför? Jag har inte ändrat några inställningar mot tidigare, och jag har kontrollerat att alla inställningar är som innan uppgraderingen.
Skulle vara mkt tacksam för svar...