Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu har jag äntligen switchat!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-10-28 14:37

Nu har jag äntligen beställt min första mac. Jag har nu en riktigt bra 17" widescreen - laptop från HP. Det är bara det att den låter som en gräsklippare och väger som en grävmaskin.
Nu har jag beställt en 12" ibook och jag väntar med spänning. Det stod 4-5 dagar på hemsidan men hur är det egentligen med leveranstiderna? Jag beställde med större hårddisk från AppleStore m. studentrabatt. Jag vill ha datorn nu!! När kommer den tror ni?
By the way... har jag gjort ett bra val??

• Medlem
  • Alingsås
  • 2005-10-28 16:26

Klart att du har gjort ett bra val! Det bästa är väl att du går in i den spännande Mac-världen med allt vad den innehåller av roligare datoranvändande.

Om det står att den skulle skickas om 4-5 dagar tar det ytterligare några dagar innan den kommer till dig eftersom den ofta skickas från Asien. Sök lite här så hittar du hjälp på hur du kan tracka ditt paket och se var det är när det väl har skickats.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-11-06 21:50

ibooken är grymt tyst o snygg så jag tror inte att du blir besviken

• Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-11-06 22:12

Gratulerar! Och välkommen till en trevligare datorvärld. iBook är en väldigt behaglig upplevelse, du kommer bli väldigt nöjd.

1
Bevaka tråden