Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Programet adressbok startar inte!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Försökte flytta adressboken från min gamla dator till min nya (PB till mini) men saken är den att när jag flyttade filen addressbook i applications så vill inte adressboken starta alls.. Har prövat köra med Xupport för att återställa eller laga, läste om programet här nånstans.. Men inget tycks hjälpa, vad göra? Adressboken startar men den hänger sig och jag får tvångsavsluta det efter som det inte svarar länge..

suck.. ingen som har nån ide? Massa program som använder den vill inte funka heller.

Är det mellan samma Mac OS X versioner du flyttat den? Och varför gjorde du det? Oavsett vilket ska man aldrig göra så.

Adresserna finns inte i själva programmet så om du inte flyttat adressdatan har du ändå inte dem på minin när du väl fått igång adressboken.

Det bästa du kan göra nu tror jag är att installera om Mac OS X. Arkivera och installera borde göra susen men läs sidan jag länkar till nedan innan du börjar:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302350

1
Bevaka tråden