Speciellt ful är den inte, iaf inte fulare än min PC. Den är bara väldigt enkel i designen. Ser ut ungefär som en silvrig och grovt igenom borrad skokartong. =P
Skämt o sido...såhär ser den ut igämförelse med andar burkar.
http://www.jmusheneaux.com/images/G5%20&%20G4-.jpg
Stor, javisst, och visst, den låter, men prioriterar man PCI platser som jag gör väldigt högt så är valet lätt. Är du dessutom så säker på att du vill ha Intel-PowerBook sedan så skulle nog jag faktiskt köpt PowerMac även om den är klumpig. Då har du trotts allt en stationär som, antagligen, kommer hålla ett tag framöver p.g.a dom dubbla processorerna. 1,67ghz emot 2x2ghz är en hel dels skillnad faktiskt.
Gå in i någon Mac affär precis innan stängningsdags och lyssna på G5'an?
Är rätt svårt o få en bra uppfattning om ljudnivån på när man är ute i affärer o så.
Har den sådär 50cm ifrån mig på skrivbordet, och den är INTE tyst, det ska man iaf ha klart för sig.
Men är 2'a hands värdet viktigt skulle nog jag som sagt kikat närmare på PM istället för PB, såvida bärbar inte jätte viktigt. O andra sidan gillar bärbara faktiskt att hålla bra 2'a hands värde, men e la just det där avsaknaden med dubbla processorer som jag tror kommer sänka 2'a handsvärdet på PB i framtiden, förutsatt att dom nya har dubbla processorer såklart.