hallå
Ett företag/orginisation som kallar sig för ireg har ringt mig 2 dagar i rad nu, vid 12 tiden båda gångerna.
Det är så att jag har just startat upp ett eget företag inom datorvärlden. Har ännu inte fått igång verksamheten helt o hållet. men tiden just nu är lite knappt, just nu men jag har en och annan kund.
Iaf över till ireg, dom ringde mig igår och snubben i telefonen frågade vad jag sysslade med, jag svarade, och då sa han att han trodde att jag höll på med skogvård. Så han ursäktade sig osv.
Snubben hade förklaringen att han såg att mitt företag är verksam i norrland. Genom det så sysslar automatiskt alla norrlandsföretag med skogsvård tror jag att han trodde
Idag ringde en annan från ireg som företaget eller orginisation heter. Och han visste nu vad min verksamhet sysslar med. Det han sa var att han ville att jag skulle registera mig i deras register för
att kunder skulle kunna se mitt företag. Jag blev misstänksam och undrade vad ireg är förnått. Så jag frågade lite om vad ireg är förnått. Då bröts samtalet, jag vet inte vad dom pysslar med eller något
och dom ringer från ett dolt nummer. så jag kan inte ringa upp.
Google ger inte något vettigt svar. hur är det man säger nu, det som inte finns på google finns inte.
Är det någon som vet vad ireg är förnått och kan ge en förlklaring.
Är rädd för att registera sig på olika håll, när man lika gärna kan syssla med marknadsföringen själv i egen takt