Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som ska till Macworld Expo 2006

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-02 21:00

Vilka har pa 99mac ska till Macworld Expo 2006 i San Francisco i januari? Det skulle vara valdigt trevligt att ha en liten 99mac "get togheter" nagon gang under massan!

Sjalv ar jag for tillfallet pa utbytesar i USA, sa da jag nu har chansen att besoka denna tillstallning, maste man ju ta den.

Sa vilka andra svenska mac-vanner kommer vara dar?

Jag räknar med att vara där - svenska Apple har en liten tillställning med ett antal återförsäljare (som vanligt) så det bör finnas rejält med svenskar på plats.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-04 17:17

Så trevligt! Vad för sorts tillställning har svenska Apple? Har de en monter?

Hur är det med sittplatser på Keynoten? Är de bättre platserna förbokade, eller är det "först till kvarn"?

Då jag åker dit ensam skulle det vara väldigt trevligt att ha lite sällskap med några svenskar!

Ursprungligen av ajaxx08:

Sjalv ar jag for tillfallet pa utbytesar i USA..

Vilken organisation har du åkt med? Funderar själv starkt på att åka på utbytesår nästa år

• Oregistrerad
  • 2005-12-09 02:04

Jag vill också sitta på Keynote. Kommer att landa i San Francisco i slutet av December. Skall plugga i fyra år där. Är riktigt nyfiken på att få en chans att se Keynotet. Någon som vet???

/Jonas Thornander

• Oregistrerad
  • 2005-12-10 22:51
Ursprungligen av Panaga:

Jag vill också sitta på Keynote. Kommer att landa i San Francisco i slutet av December. Skall plugga i fyra år där. Är riktigt nyfiken på att få en chans att se Keynotet. Någon som vet???

/Jonas Thornander

Man skall tydligen köpa paket för att få se saker på mässan. En kombinationspaket krävs för att garanteras en plats. typ $1095. Lite väl saftigt för min del. Tänker köpa en begagnad mac för de pengarna istället. Här är paketen - http://www.macworldexpo.com/live/20/register///CC471311

Så det blir att besöka mässan på enklaste sätt och se den streamade keynoten från webben istället. Liiite billigare.

/Jonas

1
Bevaka tråden