Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Firefox 1.5 och PB/iBook'ens styrplatta

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon mer än mig som har haft problem med att scrollplattan slutar funka ibland i Firefox 1.5? Har aldrig haft problem med det tidigare, men min PB's scrollplatta slutar funka ibland på vissa sidor (finns inget sammanband mellan sidorna, inte heller är det samma sidor hela tiden) sedan jag uppdaterade till 1.5. Musen funkar att röra som vanligt, men scrollen med två fingar vill sig inte.
Den enda grejen jag märkt som varit samma alla gånger är att jag haft två fönster öppna, båda med tre-fyra tabbar var. Scrollplattan har då slutar reagera på endast ett av fönstret (och alla tabbar inom det fönstret), medans det har funkar som vanligt i det andra fönstrets tabbar.
Någon som vet mer om problemet än jag?

  • Medlem
  • Skara
  • 2005-12-11 17:18

Enda problemet jag har är att man inte längra kan tvåfingerssrolla..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-11 17:35

samma problem för mig, men ingen lösning...

Samma problem. Scrollhjulet på musen slutar funka också. Händer när jag är inne på lite halvsuspekta sidor som försöker köra något installationsprogram. Inte så ofta alltså men det ordnar sig efter omstart.

Ursprungligen av stoffe_99mac:

Samma problem. Scrollhjulet på musen slutar funka också. Händer när jag är inne på lite halvsuspekta sidor som försöker köra något installationsprogram. Inte så ofta alltså men det ordnar sig efter omstart.

Åfan. Ja dom gångerna det händer mig så funkar scrollen på min mus fortfarande. Plus att det händer på typ DN.se och 99mac bl.a., inte sådär jättesuspekta sidor med andra ord

1
Bevaka tråden