Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag var där i fedags när den officiella öppning vad, tyvärr inget bandklippande av Oscar Bjers men en första titt på butiken fick jag till ändå.
Butiken ser ut som alla andra Apple Center ingen skilland där.
Kanske någon kan ta sig tid att göra ett reportage med text och allt? Jag hade gärna gjort det om det inte vore så att jag har väldigt mycket jobb just nu med övertid och allt vad det innebär.
Sant, det är ett Apple Center, precis som i Umeå och på andra ställen.
Om nån som var där, Mattias eller någon annan, kan fylla ut med lite text så kan jag lägga upp det tillsammans med bilderna som ett reportage på förstasidan.
Sant, det är ett Apple Center, precis som i Umeå och på andra ställen.
Om nån som var där, Mattias eller någon annan, kan fylla ut med lite text så kan jag lägga upp det tillsammans med bilderna som ett reportage på förstasidan.
Har skrivit ihop lite text nu och skickat pm till Adrian. Får se hur det blir.
Lite så där oväntat finner jag mig själv på två bilder. "Ivriga att komma in" & "iMac och MacMini drog mest folk". Flickvännen lär få en mindre chock som hatar att vara med på bild.
Var det någon som premärhandlade av er? Jag blev lagomt grinig på mig själv när jag inte hade råd att köpa en iPod Shuffle till det fantastiska priset 550kr.
Lite så där oväntat finner jag mig själv på två bilder. "Ivriga att komma in" & "iMac och MacMini drog mest folk". Flickvännen lär få en mindre chock som hatar att vara med på bild.
Var det någon som premärhandlade av er? Jag blev lagomt grinig på mig själv när jag inte hade råd att köpa en iPod Shuffle till det fantastiska priset 550kr.
Hörde att de bara hade tre stycken iPod Shuffle till det priset. När Mattias var klar med fotograferingen, så gick vi in, då stod alla redan vid disken. Tror de människorna gick hem direkt när det fått tag på vad de kommit för. Alltså noll intresse för butiken, märkligt, men de vill väl fort hem och känna på sina inköp.
Det är lustigt tycker jag att jag inte ser särskilt glad ut på de bilder jag är med. Kanske om jag fått en chans att veta att jag fotades så hade det nog blivit bättre. Killen till höger på bild5, vem är han? Jag stod o pratade med honom ett tag o jag tror jag stött ihop med honom tidigare men jag kan inte placera honom. Ang bild1 så var jag faktiskt först där, man kan se min mössa sticka upp invid väggen på flera av bilderna från utsidan. Jag var där redan 20 minuter före.
Det är inte någon som råkar veta vem som är chef för Apple Center i Sundsvall och möjligtvis har ett telefonnummer? En personalansvarig går minst lika bra.