Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reklam för betalande medlemmar?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-12-13 10:13

Jag har för mig jag läst att vi som betalar ska få ett annat tema utan reklam. Men det kanske vore värt att tänka på det nu. Det känns verkligen onödigt att behöva filtrera bort reklamen på denna sida då jag faktiskt betalar...

Är det på G med ett tema för oss betalande?

Ursprungligen av Sidde:

Är det på G med ett tema för oss betalande?

Svar: ja!

/M

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-12-13 10:46

När trädar detta i kraft då?
Ska jag sitta och tvingas se den förbaskade reklamen i veckor eller?

Stör den så mycket?
Jag tycker det är trevligt att 99mac får pengar för antalet sidvisningar om det är de som genererar pengar.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-12-13 11:25
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Stör den så mycket?
Jag tycker det är trevligt att 99mac får pengar för antalet sidvisningar om det är de som genererar pengar.

Såklart det stör, finns några anledningar varför jag slutade se på tv. Reklam var en utav dem...
Reklam är bara väldigt störande och är i vägen. Samt att det tar mer bandbredd när jag sitter och GRPS-surfar med laptopen.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-12-13 21:31

Räknas 99-kronors plus till "betalande" också?

Ursprungligen av Perc:

Räknas 99-kronors plus till "betalande" också?

Pro är vad jag förstått Plus men med mac.se. Så i forumet är Plus och Pro likställda och borde få samma möjlighet att välja teman.

Som ni ser är det inte helt enkelt att hålla koll på begreppen, ledsen för det. På fredag är det Mantaray julbord och under lördag - söndag träffas vi för att bygga om även mac.se till ny version.

Min tanke är att slå ihop begreppen Plus och Pro till "Club" men det är inte bestämt ännu. Som Clubmedlem betalar du 99kr per år och får avatar, profilbild, tillgång till vår Lounge och möjlighet att byta till nya fräscha skins som är på gång. Ett bra sätt att bidra till 99mac och får något tillbaka - mer prisvärt än tidigare 300kr (vilket många påpekat).

Detta är alltså inte spikat ännu men borde vara klart måndag.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-14 16:50
Ursprungligen av Björnström:

Som ni ser är det inte helt enkelt att hålla koll på begreppen, ledsen för det. På fredag är det Mantaray julbord och under lördag - söndag träffas vi för att bygga om även mac.se till ny version.

Min tanke är att slå ihop begreppen Plus och Pro till "Club" men det är inte bestämt ännu. Som Clubmedlem betalar du 99kr per år och får avatar, profilbild, tillgång till vår Lounge och möjlighet att byta till nya fräscha skins som är på gång. Ett bra sätt att bidra till 99mac och får något tillbaka - mer prisvärt än tidigare 300kr (vilket många påpekat).

Detta är alltså inte spikat ännu men borde vara klart måndag.

99kr/år skulle jag inte tveka en sekund på att lägga ut faktiskt, vilket säkerligen fler med mig skulle hålla med om. Tror utan tvekan att ni skulle dra fler betalande med club-idén

Go for it!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-12-14 17:03

Svampmoln: 99kr/år finns redan idag, då får man plus-konto. Jag skaffade igår.

Pro är samma som plus, som nån sa, men man heter "pro" om man har mac.se-konto. På forumet är plus och pro likställda.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-14 18:14

Oj, jag var visst lite dåligt påläst helt enkelt. Tackar för rättelsen.
Då var det nog dags att uppgradera sin medlemsnivå tror jag.

Nu har Pro-medlemmar tillgång till en lightversion. Huruvida Plus ska få samma behörighet har inget beslut fattats om ännu.

/M

1
Bevaka tråden